Eğitim ve Ödevler

Anlat Öğretmenim – Ali Sermet SARIKAYA

Posted in Genel, Video by alacambafra on 20 Haziran 2013

Anlat Öğretmenim

Sabah güneşiyle beraber işte geliyor beri

Elinde kitaplar yine, güldü günaydın dedi

Günaydın öğretmenim yine geldim sana

Defterimde hayaller var kurmayı öğret bana

Konuş benimle öğretmenim

Hayatta bilemediğim neler var

Doğruları anlat öğretmenim

Büyüyünce soracaklar

Doğruları anlat dedi elinde kâğıdı kalemi

Masum hayalleri vardı parlayan gözleri gibi

Hayatı bir sayfaya sığdırdı okudu ağladı dayanamadı

Beğenmedi çocuk böyle hayatı karaladı tüm yazdıklarını

Konuş benimle öğretmenim

Hayatta bilemediğim neler var

Doğruları anlat öğretmenim

Büyüyünce soracaklar

Kâğıtlara sığmaz hayat

Başı sonu bulunmayan

Yolun açık olsun çocuk

Sabah yine erken uyan

Umut olsun gözlerinde

Dünyaya güzel bakarsın

Barış olsun ellerinde

Her kapıyı sen açarsın

Hiç kimseye boyun eğme

Aman yolundan şaşarsın

Hayat seni yıpratacak

Sıkı dur sakın yıkılma

Hep böyle masum kal

Hayallerin var unutma!

Konuş benimle öğretmenim

Hayatta bilemediğim neler var

Doğruları anlat öğretmenim

Büyüyünce soracaklar

Ali Sermet SARIKAYA

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. avukat ankara said, on 24 Temmuz 2013 at 15:08

    5 kere okudum sanırım ustuste cok iyi olmuş

    • deniz uzun said, on 18 Kasım 2014 at 08:43

      Bütün eski öğretmenlerim aklıma geldi ağlıcam yaaaa :)))

  2. Günseli Erişci said, on 19 Ağustos 2013 at 00:16

    Eğitimcileri çok iyi anlatan bir klip olmuş fedekarlık,karşılıksız sevgi,idealist bir nesil çabası…

  3. deniz uzun said, on 18 Kasım 2014 at 08:46

    Muhteşem söylüyor ben anafartalar imam hatip e gidiyorum . Bu şarkı çok güzel isim deniz uzun sınıf 5 B sizleri bekliyorum

  4. sdasfdaf said, on 18 Kasım 2014 at 21:11

    Ben bu şarkıyı öğretmenler gününde söyleyeceğim…


Bir Cevap Yazın

