Eğitim ve Ödevler

6. SINIF EKONOMİK FAALİYETLER -Yatırım ve Pazarlama- TEST-2 ÇÖZ

Posted in Genel by alacambafra on 07 Şubat 2012

6. sınıf sosyal bilgiler 3. ünite ekonomik faaliyetler konusu online test çöz, 6. sınıf sosyal bilgiler yatırım ve pazalama online test çöz, 6. sınıf sosyal bilgiler ekonomik faaliyetler yatırım ve pazarlama ilgili soru çöz, online testler soru çöz, yatırım ve pazarlama online testler

6. SINIF EKONOMİK FAALİYETLER -Yatırım ve Pazarlama-  TEST-2  ÇÖZMEK İÇİN TIKLAYINIZ

.

.

.

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. yorumcu said, on 10 Şubat 2012 at 20:52

    daha konuyu anlatadan teste geçmissiniz böyle şeymi olur biz size soru çözelim demedik bilgi alalım dedik şerolar ya böyle sitemi olur

    • yorumcu said, on 13 Şubat 2012 at 20:30

      haklı valla anlatmadan teste geçmıssınız brova doğru söylüyon kardeş

      • yorumcu said, on 13 Şubat 2012 at 20:33

        ikiside çok haklı ben konu anlatım var diye girdim soru çıktı karşıma sinirlendim soru çözcek olsak soru çöz yazardık demi ya? 2 nizede katılıyorum

  2. Harun said, on 24 Şubat 2012 at 18:40

    Arkadaş adam bir bilgi verir daha yeni öğrencez hemen test koymuşlar

  3. burcu said, on 12 Mart 2012 at 21:37

    arkadaşlar size katılıyorum resmen konuyu anlatmadan teste geçmişler.Nekadar saçma değilmi?

  4. emrecan said, on 19 Mart 2012 at 22:05

    siz konuyu anlatmadan teste geçmişsisniz ben konu anlatımı arıyorum


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 93 takipçiye katılın

