Eğitim ve Ödevler

2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMA PROGRAMI

Posted in Genel by alacambafra on 23 Ekim 2011

2011-2012  EĞİTİM ÖĞRETİM YILI  29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMA PROGRAMI

Bugün burada, Türk ulusunun yaradılışına ve bilgisine en uygun yönetim şekli olan cumhuriyetimizin 84. yıldönümünü kutlamak üzere toplanmış bulunuyoruz.
Okul müdürümüz sayın …………’i günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yapmak üzere kürsüye davet ediyorum.

“Ey bizlere bu günü kazandıran şehitler,
Ey hürriyet yolunda can veren Koçyiğitler.
Ey kahraman Atatürk sizlere minnettarız
Rahat rahat uyuyun nöbette bizler varız.”

………… sınıfı öğrencilerinden …………“Cumhuriyet “ adlı şiiri okuyacak.

“O kadar dolu ki toprağın şanla
Bir değil sanki bin vatan gibisin
Yüce dağlarına çöken dumanla
Göklerde yazılı destan gibisin”

TAMAMINI GÖRMEK İÇİN TILAYINIZ…

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 94 takipçiye katılın

